Un espadista va al metge.
- Doctor, em trobo malament. Fa dies que tinc malestar general i ahir i abans d'ahir a la tarda vaig quedar-me al llit a 40 de febre.
El metge li fa una exploració, i li diu:
- Vostè té neumonia. Si a les tardes es ficava al llit a 40 de febre... als matins què feia?
- Treballava.
- Ah! Vostè és autònom.
divendres, 31 de maig del 2013
dimarts, 28 de maig del 2013
dijous, 2 de maig del 2013
TRIUNFAL FINAL DE POULE DE LA CATALUNYA LEAGUE
El nostre equip dels P-SAO's està que se surt! Si la setmana passada, van aconseguir tres victòries de tres, aquesta setmana ho han tornat a fer!
El dimarts 30 van anar cinc dels nostres a competir a Reina Elisenda: la Nóra (reapareguda després d'una lesió al tormell), la Sophie, en Pablo, en Rafa i en Carles. Van tirar la tornada contra els Electric Ones, i l'anada i la tornada contra les Masqueperras. I se'n van sortir amb tres victòries.
Cal destacar que, si del SAO ja han sortir moviments d'esgrima mundialment famosos, com "el salt de la granota" d'en Llorenç, i "la rentadora" d'en Ramon, ara en Carles n'ha creat un de nou, que ha anomenat "la càrrega de la caballeria lleugera" (no sabem si pel que té de càrrega o pel que té de suicida) i ho va aplicar amb èxit durant els assalts.
Això deixa a l'equip molt ben classificat (direm la classificació quan l'actualitzin al web de la Federació), i és de suposar que els P-SAO's entraran a la Final Eight, que se celebrarà el 15 de juny.
Per celebrar-ho, es van anar a prendre unes clares, unes hamburgueses... i uns tès (que segur que estaven molt més bons que la resta del sopar).
Felicitats pels bons resultats!
El dimarts 30 van anar cinc dels nostres a competir a Reina Elisenda: la Nóra (reapareguda després d'una lesió al tormell), la Sophie, en Pablo, en Rafa i en Carles. Van tirar la tornada contra els Electric Ones, i l'anada i la tornada contra les Masqueperras. I se'n van sortir amb tres victòries.
Cal destacar que, si del SAO ja han sortir moviments d'esgrima mundialment famosos, com "el salt de la granota" d'en Llorenç, i "la rentadora" d'en Ramon, ara en Carles n'ha creat un de nou, que ha anomenat "la càrrega de la caballeria lleugera" (no sabem si pel que té de càrrega o pel que té de suicida) i ho va aplicar amb èxit durant els assalts.
Això deixa a l'equip molt ben classificat (direm la classificació quan l'actualitzin al web de la Federació), i és de suposar que els P-SAO's entraran a la Final Eight, que se celebrarà el 15 de juny.
Per celebrar-ho, es van anar a prendre unes clares, unes hamburgueses... i uns tès (que segur que estaven molt més bons que la resta del sopar).
Felicitats pels bons resultats!
TRES ENCONTRES, TRES VICTÒRIES
El grup del SAO que participa a la Catalunya League, els P-SAO's, va anar el dilluns 22 d'abril a Barcelona a tirar tres encontres de la competició. Concretament, es va fer l'anada contra els Electric Ones, i l'anada i la tornada contra els Tócala Otra Vez SAM.
Tot i que només hi van poder anar tres del SAO (la Sophie, en Pablo i en Carles), i van haver de tirar tots els assalts seguits sense possibilitats de fer canvis, els nostres tiradors van aconseguir tres magnífiques victòries que els fan pujar molt en la classificació.
Després, com no podia ser d'una altra manera. ho van anar a celebrar sopant a l'OK Sarrià.
Tot i que només hi van poder anar tres del SAO (la Sophie, en Pablo i en Carles), i van haver de tirar tots els assalts seguits sense possibilitats de fer canvis, els nostres tiradors van aconseguir tres magnífiques victòries que els fan pujar molt en la classificació.
Després, com no podia ser d'una altra manera. ho van anar a celebrar sopant a l'OK Sarrià.
dijous, 18 d’abril del 2013
CELEBREM EL I TORNEIG DE SANT JORDI
Ahir, dimecres, enlloc d'anar a fer classe a la sala, com és habitual, vam quedar a Can Solà per fer una nova competició interna del SAO. Es tracta del Primer Torneig Sant Jordi. Inicialment, s'anava a dir Campionat de Primavera... però ens va agradar més l'altra opció.
Abans de la competició, vam preparar uns calçots, i els vam deixar a punt pel sopar.
Un cop a punt els calçots, ens vam canviar, i vam escalfar per preparar-nos per a la competició.
En primer lloc hi va haver una poule. Com que erem sis, els dos primer classificats (Pablo i Ramon) van passar directes a semifinals, mentre que el tercer (Carles) va haver de tirar amb la sisena (Sophie) per entrar a semifinals, i el quart (Emilio) va tirar amb el cinquè (Jacobo).
Les semifinals van ser Pablo/Emilio, per una banda, i Ramon/Carles per l'altra. D'aquí en va sortir una final entre en Pablo i en Carles. Es dóna la curiositat que, a la poule, en Pablo havia guanyat a en Carles per V-0; la final, però, va ser una altra cosa. En Carles es va acabar imposant per 15-10.
Un cop acabada la competició, ràpidament es va anar a sopar i vam fer via amb els calçots, la truita de patates d'en Jacobo i els vins i caves (i també aigua, no us penseu...) que van dur els altres.
Per acabar, vam gaudir d'uns deliciosos pastissos de fruita que va fer en Pablo. Concretament, un de fruites del bosc, i un de fruites tropicals. Tot plegat, per llepar-se els dits!
Abans de la competició, vam preparar uns calçots, i els vam deixar a punt pel sopar.
Un cop a punt els calçots, ens vam canviar, i vam escalfar per preparar-nos per a la competició.
En primer lloc hi va haver una poule. Com que erem sis, els dos primer classificats (Pablo i Ramon) van passar directes a semifinals, mentre que el tercer (Carles) va haver de tirar amb la sisena (Sophie) per entrar a semifinals, i el quart (Emilio) va tirar amb el cinquè (Jacobo).
Les semifinals van ser Pablo/Emilio, per una banda, i Ramon/Carles per l'altra. D'aquí en va sortir una final entre en Pablo i en Carles. Es dóna la curiositat que, a la poule, en Pablo havia guanyat a en Carles per V-0; la final, però, va ser una altra cosa. En Carles es va acabar imposant per 15-10.
Un cop acabada la competició, ràpidament es va anar a sopar i vam fer via amb els calçots, la truita de patates d'en Jacobo i els vins i caves (i també aigua, no us penseu...) que van dur els altres.
Per acabar, vam gaudir d'uns deliciosos pastissos de fruita que va fer en Pablo. Concretament, un de fruites del bosc, i un de fruites tropicals. Tot plegat, per llepar-se els dits!
dimecres, 10 d’abril del 2013
JORNADA D'ESPORT FEMENÍ
La Marti Valverde ens ha fet arribar un enllaç amb una pàgina de l'Ajuntament de Girona on es poden veure moltes fotos que es van fer durant la Jornada d'Esport Femení, del passat mes de març.
Podeu veure les fotos a:
http://www2.girona.cat/ca/esports_fotos
Moltes gràcies, Marti!
Podeu veure les fotos a:
http://www2.girona.cat/ca/esports_fotos
Moltes gràcies, Marti!
EN PADILLA ES CASA!
El Xavi Padilla, primer mestre que va tenir el SAO i soci d'honor del club, s'ha casat amb la Raquel (ja era hora) aquest passat dissabte, 6 d'abril.
MOLTES FELICITATS, PARELLA!
MOLTES FELICITATS, PARELLA!
NOU ENCONTRE A LA CATALUNYA LEAGUE
El passat dimarts, dia 2 d'abril, hi va haver un nou encontre de la Catalunya League que va enfrontar els P-SAO's amb els Despertaferro, a les instal·lacions de Reina Elisenda.
Per part dels nostres, només hi van poder assistir tres tiradors: en Rafa, en Pablo i en Carles.
Els encontres van resultar força interessants, tot i certes irregularitats a l'hora de inscriure els tiradors i fer els canvis per part dels Despertaferro. El resultat va ser de derrota dels P-SAO's per 45-25 i 45-33.
Al final, en Lino, com és habitual en ell, ens va obsequiar amb un bon aperitiu, com es pot veure a la foto.
Per part dels nostres, només hi van poder assistir tres tiradors: en Rafa, en Pablo i en Carles.
Els encontres van resultar força interessants, tot i certes irregularitats a l'hora de inscriure els tiradors i fer els canvis per part dels Despertaferro. El resultat va ser de derrota dels P-SAO's per 45-25 i 45-33.
Al final, en Lino, com és habitual en ell, ens va obsequiar amb un bon aperitiu, com es pot veure a la foto.
dijous, 28 de març del 2013
CANVI EN EL TROFEU DE VETERANS
Aquest any, el ja tradicional Trofeu Sala d'Armes de l'Onyar Pre-veterans de Catalunya ha passat a ser una prova oficial de la Federació Catalana d'Esgrima, per convertir-se en el Campionat de Veterans de Catalunya.
El problema ha estat que la FCE hi ha volgut fet modificacions (afegint-hi el floret), però amb l'organització del Trofeu Ciutat de Barcelona, li han pogut dedicar poc temps a aquesta "nova" competició, i al final se'ns a tirat el temps a sobre.
Per aquest motiu, hem decidit que el millor seria aplaçar la competició per poder-la fer en condicions, segurament al mes de setembre.
Disculpeu les molèsties.
El problema ha estat que la FCE hi ha volgut fet modificacions (afegint-hi el floret), però amb l'organització del Trofeu Ciutat de Barcelona, li han pogut dedicar poc temps a aquesta "nova" competició, i al final se'ns a tirat el temps a sobre.
Per aquest motiu, hem decidit que el millor seria aplaçar la competició per poder-la fer en condicions, segurament al mes de setembre.
Disculpeu les molèsties.
dimarts, 19 de març del 2013
BONS RESULTATS DE LA TÈCNICA DEL SAO
La Cristina Raceu, tècnica del SAO, ha viatjat aquests dies per competir als campionats nacionals de Rumania, on ha aconseguit classificar-se en tercer lloc.
El proper dilluns ja tornarà a ser aquí per donar-nos classes, com de costum.
Felicitats, Cristina!
El proper dilluns ja tornarà a ser aquí per donar-nos classes, com de costum.
Felicitats, Cristina!
divendres, 15 de març del 2013
CONTINUA LA CATALUNYA LEAGUE
Aquest dilluns, l'equip dels P-SAO's va anar a Barcelona a competir en la Catalunya League contra els LSD (Los Subordinados de Dani).
A l'equip del SAO només li faltava la Nóra, que s'havia torçat un tormell (esperem que es recuperi aviat). La resta vam fer el que vam poder contra un equip que en sabia molt d'esgrima, però no gaire de sumar (recordem que els equips han de sumar 6 punts... no 8 ó 9).
A l'anada vam perdre per 45-24 (anavem a perdre igual, però tampoc va ajudar gens que el nostre aeri fallés més que una escopeta de fira). A la tornada hi va haver molta més emoció. Després de posar-se dos cops per davant al marcador, els P-SAO's vam acabar perdent per un més ajustat 38-45.
Però la jornada va acabar molt bé, gràcies a les magnífiques chili-cheese-burguers que ens vam prendre a l'OK Sarrià (com no podia ser d'una altra manera). L'Emili va debutar, tant a la Catalunya League, com a l'OK... i va fer un molt bon paper a ambdós llocs.
A la tornada, el President ens va deleitar amb un tour turístic per Barcelona, i una interessant ruta pel Vallès i La Selva que van fer les delícies de l'equip, especialment de la representació francesa.
A l'equip del SAO només li faltava la Nóra, que s'havia torçat un tormell (esperem que es recuperi aviat). La resta vam fer el que vam poder contra un equip que en sabia molt d'esgrima, però no gaire de sumar (recordem que els equips han de sumar 6 punts... no 8 ó 9).
A l'anada vam perdre per 45-24 (anavem a perdre igual, però tampoc va ajudar gens que el nostre aeri fallés més que una escopeta de fira). A la tornada hi va haver molta més emoció. Després de posar-se dos cops per davant al marcador, els P-SAO's vam acabar perdent per un més ajustat 38-45.
Però la jornada va acabar molt bé, gràcies a les magnífiques chili-cheese-burguers que ens vam prendre a l'OK Sarrià (com no podia ser d'una altra manera). L'Emili va debutar, tant a la Catalunya League, com a l'OK... i va fer un molt bon paper a ambdós llocs.
A la tornada, el President ens va deleitar amb un tour turístic per Barcelona, i una interessant ruta pel Vallès i La Selva que van fer les delícies de l'equip, especialment de la representació francesa.
L'HONGARESA TORNA A DONAR LA NOTA
Després d'una llarga temporada sense causar problemes, l'Escola Hongaresa de Girona va tornar a donar la nota diumenge passat durant la Jornada d'Esport Femení.
Aquesta "escola" a Girona és un club que no està federat, que no té cap mestre titulat que hi doni classes regularment (o, al menys, no el tenien l'any passat; enguany no ho sabem ja que tenim coses millors que fer que seguir-los la pista), i que, malauradament, dóna una mala imatge del nostre esport. Alguns dels seus antics membres, per sort han pogut recuperar l'interès per l'esgrima al SAO; d'altres l'han perdut definitivament.
Fa tres anys, quan el SAO va organitzar el seu primer Màster de Catalunya a l'Espai Gironès, ja van pixar fora de test venint a trepitjar-nos la demostració i a repartir la seva propaganda a les portes del centre comercial. Ara han volgut (sis dies abans de la jornada) afegir-s'hi... quan la resta d'entitats ja hi treballavem des del mes d'octubre. Com que la Diputació no els va deixar participar, es van dedicar a pol·lular per l'espai de la Jornada repartint la seva propaganda (cosa que estava prohibida i ningú més va fer). Però, el summum va arribar més tard quan van penjar al seu Facebook que... l'activitat d'esgrima l'havien organitzat ells!
N'hi ha per llogar-hi cadires!
Aquesta "escola" a Girona és un club que no està federat, que no té cap mestre titulat que hi doni classes regularment (o, al menys, no el tenien l'any passat; enguany no ho sabem ja que tenim coses millors que fer que seguir-los la pista), i que, malauradament, dóna una mala imatge del nostre esport. Alguns dels seus antics membres, per sort han pogut recuperar l'interès per l'esgrima al SAO; d'altres l'han perdut definitivament.
Fa tres anys, quan el SAO va organitzar el seu primer Màster de Catalunya a l'Espai Gironès, ja van pixar fora de test venint a trepitjar-nos la demostració i a repartir la seva propaganda a les portes del centre comercial. Ara han volgut (sis dies abans de la jornada) afegir-s'hi... quan la resta d'entitats ja hi treballavem des del mes d'octubre. Com que la Diputació no els va deixar participar, es van dedicar a pol·lular per l'espai de la Jornada repartint la seva propaganda (cosa que estava prohibida i ningú més va fer). Però, el summum va arribar més tard quan van penjar al seu Facebook que... l'activitat d'esgrima l'havien organitzat ells!
N'hi ha per llogar-hi cadires!
JORNADA D'ESPORT FEMENÍ
El SAO, l'únic club d'esgrima gironí membre de la Federació Catalana d'Esgrima, va participar el diumenge 10 de març a la primera Jornada d'Esport Femení, organitzat per la Diputació de Girona, a la Plaça Constitució de la ciutat.
Quatre socis del SAO, la Maria Àngels, la Mar, en Ramon i en Carles, van dur material del club i va oferir classes d'iniciació a tothom qui ho demanava. Molta gent ho va provar, i la jornada va ser un èxit.
La manca d'altres clubs a Girona va fer que el SAO representés el nostre esport i en fés divulgació.
Quatre socis del SAO, la Maria Àngels, la Mar, en Ramon i en Carles, van dur material del club i va oferir classes d'iniciació a tothom qui ho demanava. Molta gent ho va provar, i la jornada va ser un èxit.
La manca d'altres clubs a Girona va fer que el SAO representés el nostre esport i en fés divulgació.
diumenge, 10 de març del 2013
TORNA EL CIUTAT DE BARCELONA
El Trofeu Ciutat de Barcelona, la prova del món d'espasa femenina amb més participació que hi ha, ha arribat a la seva 37a edició.
Enguany hi han participat 198 tiradores de 49 països diferents. I la nostra entrenadora, la Cristina Raceu, ha estat una de les participants que ha pogut accedir a un lloc dins d'aquesta prestigiosa competició a nivell mundial.
Malauradament, la Cristina va tenir un mal dia i no va poder passar la poule inicial, a l'haver aconseguit només una victòris (tot i arribar als 4 tocats en tres dels altres assalts).
En Carles Fité, el nostre President, també hi va participar com a voluntari. Divendres va estar ajudant als àrbitres a les pistes; i dissabte va fer els controls de material per a les directes. La gran quantitat i qualitat del voluntariat per al Ciutat de Barcelona fan que aquesta competició funcioni realment bé.
La guanyador d'aquesta edició ha estat la tiradora russa Anna Sivkovagran. Podeu llegir la noticia al següent enllaç del web de la FCE:
http://www.esgrima.cat/ca/component/content/article/139-noticies-2012-2013/653-anna-sivkovagran-vencedora-del-trofeu-internacional-ciutat-de-barcelona-desgrima
Enguany hi han participat 198 tiradores de 49 països diferents. I la nostra entrenadora, la Cristina Raceu, ha estat una de les participants que ha pogut accedir a un lloc dins d'aquesta prestigiosa competició a nivell mundial.
Malauradament, la Cristina va tenir un mal dia i no va poder passar la poule inicial, a l'haver aconseguit només una victòris (tot i arribar als 4 tocats en tres dels altres assalts).
En Carles Fité, el nostre President, també hi va participar com a voluntari. Divendres va estar ajudant als àrbitres a les pistes; i dissabte va fer els controls de material per a les directes. La gran quantitat i qualitat del voluntariat per al Ciutat de Barcelona fan que aquesta competició funcioni realment bé.
La guanyador d'aquesta edició ha estat la tiradora russa Anna Sivkovagran. Podeu llegir la noticia al següent enllaç del web de la FCE:
http://www.esgrima.cat/ca/component/content/article/139-noticies-2012-2013/653-anna-sivkovagran-vencedora-del-trofeu-internacional-ciutat-de-barcelona-desgrima
dimarts, 5 de març del 2013
BENTORNAT!
El nostre soci més veterà, i soci d'honor del club, ha superat exitosament una estada hospitaria i ja torna a ser amb nosaltres... i fa molt bona cara.
Estem molt contents de tornar-te a tenir entre nosaltres, Narcís. No et direm "benvingut", sinó "bentornat" (i que sigui per molts anys més!).
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



















